Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het faxions platform? Misschien vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons.

 

Wat is het faxions platform?

Het faxions platform is een platform dat ontwikkeld is en beheerd wordt door Touch Consumer Promotions Belux B.V.B.A.



Wat houdt het faxions platform in?

Met je faxions platform code en/of account kan je kortingen krijgen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Deze aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen bij het faxions platform.

 

Tot wanneer is mijn faxions platform code en/of account geldig?

De geldigheid van je faxions platform code is zichtbaar in je profiel-pagina.

 

Kan alleen de bezitter van het faxions platform code en/of account gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?

De producten die je bestelt via het faxions platform staan niet op naam. Je kan dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

 

Met hoeveel personen kan ik gebruikmaken van het faxions platform?

Je kan meestal in totaal 8 producten per order, per arrangement bestellen.

 

Ik krijg een foutmelding, wat moet ik doen?

Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van het faxions platform.

 

Hoe kan ik betalen?

Je kan de bestelling betalen met iDEAL, Bancontact en creditcard (VISA en MasterCard).

 

Hoe en wanneer ontvang ik de gekochte producten?

Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de producten nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de ongewenste e-mail van je e-mailprogramma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van het faxions platform.

 

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?

Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

 

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?

Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

 

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

 

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?

Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

 

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?

Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.